System TwinAir dla podwieszonych widełek
Pamiętajcie, że ważnym komponentem dla balansowania działania pneumatycznej sprężyny jest regulacji ściskania i odskoku na stronie zasuwy. Zestaw waszych nastrajań odskok i ściskania nada widełkom dokładną jazdę, którą szukacie. Bawcie się! Jedźcie bezpiecznie!
System Wren TwinAir - to unikalna konstrukcja, która pozwala dokładnie regulować powietrzną sprężynę, wykorzystując tylko pompę. Nie trzeba rozbierać widełki, żeby wstawić albo wydalić detale.

System Wren TwinAir wykorzystuje pozytywną powietrzną celę, rozdzieloną na dwie części pływającym tłokiem. Negatywną presję zabezpiecza cewka sprężyny. Ponieważ tłok pływa w celi, presja powietrza przy pomiarze manometrem zawsze będzie równa z wierzchu i od spodu. Że zmienia się to objętość górnej albo dolnej celi. Jeśli dodajecie większe powietrze do górnej części, aniżeli do dolnej, górna cela staje więcej względem dolnej celi. Odwrotne również słusznie. Większa górna cela zabezpiecza bardziej miękką i śródstopie jazdę. Duża dolna cela daje wam bardziej szorstką jazdę. Żeby śledzić, gdzie znajdujecie się, najlepiej liczyć ciosy pompy. Poziomy chodu pompy z wierzchu i od spodu pozwolą zachować celi równymi.

Żeby zacząć nastrajanie TwinAir, najpierw trzeba ustalić swoje wyginanie. Zacznijcie z wypuszczania całego powietrza z górnych i dolnych cel. Teraz dodawajcie blisko 30 funtów na kwadratowy cal (jednakowy przebieg pompy) do górnych i dolnych cel jak punktu wyjścia. To pozwoli zachować obie celi równymi według rozmiaru. Teraz ustalcie ugięcie, najpierw ustaliwszy gumowe uszczelniają kółka na rurach stójki. Przekonajcie się, że nikt nie znajduje się na rowerze i widełki są nie ściśnięte. Poruszcie uszczelniają kółka w górę przeciw dozorcom. Teraz ostrożnie siądźcie na rower w waszym położeniu jazdy z całym waszym ekwipunkiem i niechaj wasza waga powoli zaciska widełki.

Ostrożnie demontujcie, żeby nie zaciskać widelec. Teraz zmierzyć odległość między uszczelniaczami i dozorcami. Jeśli odległość dla widelca biegowego 110 mm wynosi około 22 mm (ugięcie o 20%), początkowe ustawienie ugięcia jest dobre. Jeśli odległość jest mniejsza niż 22 mm, zmniejsz ciśnienie powietrza w sprężynie powietrznej równo powyżej i poniżej. Jeśli odległość jest większa niż 22 mm, zwiększ ciśnienie powietrza w sprężynie powietrznej zarówno powyżej, jak i poniżej. Pamiętaj, że w przypadku wtyczek TwinAir dodaj lub zmniejsz ciśnienie równomiernie od góry i od dołu podczas instalowania zwisu. To ustawienie jest teraz punktem wyjścia. Korekty luzu stąd są wprowadzane w miarę, jak idziesz do zapoznania się z widelcem.
Dzieląc jedną dużą objętość (komorę powietrzną) na dwie mniejsze objętości, siły wymagane do poruszenia powietrzem są zmniejszone, umożliwiając szybszy i łatwiejszy ruch widelca. Gdy tłok unosi się, ciśnienie powietrza będzie kompensowane po obu stronach tłoka w miarę dodawania lub uwalniania powietrza, ale objętość każdej komory będzie się różnić. Więcej powietrza w górnej komorze zwiększy jej objętość w stosunku do dolnej komory, a widelec pokaże łagodniejszy ruch. Jeśli niższa głośność kamery jest bardziej względem górnej, wtyczka będzie wykazywać sztywniejszą, bardziej progresywną jazdę. Wypróbuj teraz różne poziomy głośności powyżej i/lub poniżej, aby dostroić widelec do warunków i stylu jazdy. Po ustawieniu właściwości jazdy, jeśli spadniesz, dodaj powietrze równomiernie od góry i od dołu, aby podnieść widelec.


CZYTA CZYTA
KONTAKTY
Technology Sport Life
tel. +48535480273; +48575847797
e-mail: tslfatbike@gmail.com
Kosynierów 5
31-527 Kraków
Made on
Tilda